Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2913Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Дедович, Валентин Миколайович | - | 
| dc.date.accessioned | 2020-04-21T18:23:36Z | - | 
| dc.date.available | 2020-04-21T18:23:36Z | - | 
| dc.date.issued | 1993 | - | 
| dc.identifier.citation | Дедович В.М. Приклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплін. Збірник «Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін». Чернігівський обласний інститут удосконалення вчителів. Чернігів, 1993. С. 62-63. | en_US | 
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2913 | - | 
| dc.description.abstract | В сучасних школах учні вивчають окремі предмети природничо-наукового циклу – фізику, хімію, біологію, астрономію. Головне заради чого відбувається викладання цих дисциплін – дати учням знання про природу як цілісну систему, що залишається невтіленим за умов предметного поділу природничо-наукового циклу. | en_US | 
| dc.publisher | Збірник «Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін» | en_US | 
| dc.subject | приклади навчальних задач | en_US | 
| dc.subject | природничі дисципліни | en_US | 
| dc.title | Приклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплін | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Приклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплін.pdf | 448,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.