Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2913
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дедович, Валентин Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-21T18:23:36Z | - |
dc.date.available | 2020-04-21T18:23:36Z | - |
dc.date.issued | 1993 | - |
dc.identifier.citation | Дедович В.М. Приклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплін. Збірник «Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін». Чернігівський обласний інститут удосконалення вчителів. Чернігів, 1993. С. 62-63. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2913 | - |
dc.description.abstract | В сучасних школах учні вивчають окремі предмети природничо-наукового циклу – фізику, хімію, біологію, астрономію. Головне заради чого відбувається викладання цих дисциплін – дати учням знання про природу як цілісну систему, що залишається невтіленим за умов предметного поділу природничо-наукового циклу. | en_US |
dc.publisher | Збірник «Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін» | en_US |
dc.subject | приклади навчальних задач | en_US |
dc.subject | природничі дисципліни | en_US |
dc.title | Приклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплін | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Приклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплін.pdf | 448.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.