Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДедович, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-21T18:23:36Z-
dc.date.available2020-04-21T18:23:36Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.citationДедович В.М. Приклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплін. Збірник «Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін». Чернігівський обласний інститут удосконалення вчителів. Чернігів, 1993. С. 62-63.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2913-
dc.description.abstractВ сучасних школах учні вивчають окремі предмети природничо-наукового циклу – фізику, хімію, біологію, астрономію. Головне заради чого відбувається викладання цих дисциплін – дати учням знання про природу як цілісну систему, що залишається невтіленим за умов предметного поділу природничо-наукового циклу.en_US
dc.publisherЗбірник «Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін»en_US
dc.subjectприклади навчальних задачen_US
dc.subjectприродничі дисципліниen_US
dc.titleПриклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.