Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2914
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дедович, Валентин Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-21T18:25:44Z | - |
dc.date.available | 2020-04-21T18:25:44Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.citation | Дедович В.М. До диференціації через інтеграцію. Диференціація навчання фізиці : зб. / Чернігівський обласний інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти. Чернігів, 1995. С.24-25. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2914 | - |
dc.description.abstract | Сучасна школа стоїть перед проблемою перевантаження учнів навчальною роботою. Збільшується інформаційна насиченість традиційних навчальних предметів та з’являються нові дисципліни. | en_US |
dc.publisher | Диференціація навчання фізиці : зб. | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | дисципліни | en_US |
dc.subject | перевантаження учнів | en_US |
dc.subject | навчання фізики | en_US |
dc.title | До диференціації через інтеграцію | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До диференціації через інтеграцію.pdf | 702.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.