Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрілецька, Наталія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-22T09:22:20Z | - |
dc.date.available | 2020-04-22T09:22:20Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наталія Стрілецька. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Рідна школа. 2012. №8-9. С.64–76. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2928 | - |
dc.description.abstract | В статті аналізується система шкільної математичної освіти у Наддніпрянській Україні наприкінці ХІХ – початку ХХ ст., розкриваються філософські положення, що лежали в основі обґрунтування принципів, змісту, методів, прийомів, форм навчання, розвитку та виховання учнів, з’ясовуються тенденції щодо удосконалення шкільної математичної освіти на початку ХХ ст. | en_US |
dc.publisher | Рідна школа | en_US |
dc.subject | математична освіта | en_US |
dc.subject | Наддніпрянська Україна | en_US |
dc.subject | початок ХХ ст. | en_US |
dc.subject | форми навчання | en_US |
dc.title | Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.).pdf | 294.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.