Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілецька, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T09:27:04Z-
dc.date.available2020-04-22T09:27:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтрілецька Н.М. Теоретичні та методичні аспекти реалізації міжпредметних зв’язків під час навчання математики в школі у педагогічній спадщині М. М. Володкевича (1860–1924). Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігівський національний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 110. С. 97-101.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються погляди відомого вітчизняного педагога М. Володкевича на формування цілісності знань учнів на основі впровадження міжпредметних зв’язків у шкільному курсі математики кінця ХІХ – початку ХХ століття, розкривається актуальність ідей педагога для сучасної школи.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectміжпредметні зв’язкиen_US
dc.subjectМ.Володкевичen_US
dc.subjectшкільна математикаen_US
dc.titleТеоретичні та методичні аспекти реалізації міжпредметних зв’язків під час навчання математики в школі у педагогічній спадщині М. М. Володкевича (1860–1924)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.