Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрілецька, Наталія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-22T09:27:04Z | - |
dc.date.available | 2020-04-22T09:27:04Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Стрілецька Н.М. Теоретичні та методичні аспекти реалізації міжпредметних зв’язків під час навчання математики в школі у педагогічній спадщині М. М. Володкевича (1860–1924). Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігівський національний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 110. С. 97-101. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються погляди відомого вітчизняного педагога М. Володкевича на формування цілісності знань учнів на основі впровадження міжпредметних зв’язків у шкільному курсі математики кінця ХІХ – початку ХХ століття, розкривається актуальність ідей педагога для сучасної школи. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | en_US |
dc.subject | М.Володкевич | en_US |
dc.subject | шкільна математика | en_US |
dc.title | Теоретичні та методичні аспекти реалізації міжпредметних зв’язків під час навчання математики в школі у педагогічній спадщині М. М. Володкевича (1860–1924) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.