Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілецька, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T15:46:05Z-
dc.date.available2020-04-22T15:46:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтрілецька Н.М. Формування логічних умінь молодших школярів у початковому курсі інформатики. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2018. № 1. С.11-19.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2952-
dc.description.abstractУ статті здійснений аналіз теоретичних та методичних підходів до формування логічних умінь молодших школярів. Автором розкрита система логічних задач початкового курсу інформатики, що пропонуються у сучасних методичних комплексах з інформатики для 2-4 класів. Зокрема, описані типізація, суттєві ознаки та методика роботи над логічними задачами певного типу. Висвітлено методичний підхід автора статті до формування уявлення про складені висловлювання з використанням прийому конструювання та таблиць істинності.en_US
dc.publisherКомп’ютер у школі та сім’їen_US
dc.subjectлогічні задачіen_US
dc.subjectпочатковий курс інформатикиen_US
dc.subjectскладені висловлюванняen_US
dc.subjectтаблиці істинностіen_US
dc.titleФормування логічних умінь молодших школярів у початковому курсі інформатикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.