Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрощук (Неговська), Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T18:06:46Z-
dc.date.available2020-04-22T18:06:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНеговська К. І. Аналіз психолого-педагогічного аспекту формування професійної етики майбутнього інженера-педагога. Вища освіта України: теорем. та наук.-метод. часоп. Київ, 2011. № 3. Т. 1. С. 358-364.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2969-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано психолого-педагогічну вітчизняну та зарубіжну літературу з проблеми формування професійної етики майбутнього інженера-педагога.en_US
dc.publisherВища освіта України: теорем. та науково-методичний часописen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectпрофесійна етикаen_US
dc.subjectінженер-педагогen_US
dc.subjectморально-етичні нормиen_US
dc.subjectетичні якості особистостіen_US
dc.titleАналіз психолого-педагогічного аспекту формування професійної етики майбутнього інженера-педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.