Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілецька, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorЛаврінчук, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorПетренко, Наталія Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T18:56:02Z-
dc.date.available2020-04-22T18:56:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтрілецька Н.М., Лаврінчук Ю.О., Петренко Н.П. Теоретичні аспекти розробки та використання лепбуку «Я і цифрові пристрої» (Інформатична освітня галузь, 2 клас). Молодий вчений. №5. Травень. 2019. С.453-460.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2980-
dc.description.abstractУ статті узагальнено педагогічний досвід створення та впровадження в освітній процес нової української школи інноваційної форми навчання – лепбуку. Авторами наведено визначення понять «лепбук», проаналізовані види лепбуків, об’єкти наповнення та етапи їх створення, схарактеризовані напрями застосування лепбуку в освітньому процесі початкової школи; висвітлені переваги нової технології для вчителя та розвитку учнів, розкриті етапи навчання учнів самостійному створенню «книги на колінах». Крім цього, висвітлені методичні особливості розробки та використання лепбуку «Я і цифрові пристрої» інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (Інформатична освітня галузь, 2 клас): деталізовані етапи розробки лепбуку у відповідності до обраної теми, наведені методичні прийоми використання вправ, візуалізованих у лепбуці за допомогою мінікниг та ігор у процесі опрацювання, актуалізації та закріплення навчального матеріалу.en_US
dc.publisherМолодий вченийen_US
dc.subjectнова українська школаen_US
dc.subjectлепбукen_US
dc.subjectінформатична освітня галузьen_US
dc.subjectя і цифрові пристроїen_US
dc.titleТеоретичні аспекти розробки та використання лепбуку «Я і цифрові пристрої» (Інформатична освітня галузь, 2 клас)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.