Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопсуй, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2020-04-22T19:09:54Z-
dc.date.available2020-04-22T19:09:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПопсуй А.В. Використання матеріалу країнознавства на заняттях з іноземної мови як засобу залучення учнів до іншомовної культури. Мова. Культура. Комунікація: інноваційні підходи до вивчення мов та літератур: матеріали 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Чернігів, 21-23 квітня 2016 року). Чернігів: ЧНПУ ім. Т.Г. Шевченка. 2016. С. 123-127.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2985-
dc.description.abstractДля забезпечення ефективного спілкування, учні мають подолати не лише мовний бар’єр, але й культурний бар’єр. Робота з текстами, характерними для мовної країни, автентичними літерами, географічними картами та календарями, з невербальними формами, прислів’ями, ідіоматичними виразами та справжньою рекламою, газетами, журналами сприяє моделюванню мовного середовища в процесі навчання. Це сприяє вихованню школярів у контексті діалогу культур, впроваджує загальні цінності та формує вміння спілкуватися іноземною мовою.en_US
dc.publisherМова. Культура. Комунікація: інноваційні підходи до вивчення мов та літератур: матеріали 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectкультурний бар’єрen_US
dc.subjectавтентичні матеріалиen_US
dc.subjectстереотипиen_US
dc.subjectмовне середовищеen_US
dc.titleВикористання матеріалу країнознавства на заняттях з іноземної мови як засобу залучення учнів до іншомовної культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.