Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2991
Назва: Досвід застосування міжкультурного підходу до навчання іноземних мов на прикладі початкової школи Німеччини
Автори: Попсуй, Анатолій Васильович
Ключові слова: іноземні мови
початкова школа
Німеччина
Дата публікації: 2011
Видавництво: Новітні технології навчання іноземних мов у середній та вищій школі : зб. матер. наук.-практ. семінару
Бібліографічний опис: Попсуй А.В. Досвід застосування міжкультурного підходу до навчання іноземних мов на прикладі початкової школи Німеччини. Новітні технології навчання іноземних мов у середній та вищій школі : зб. матер. наук.-практ. семінару /за ред. канд. пед. наук. доцента Іванишиної В.П. Чернігів: Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці, 2011. С. 115-119.
Короткий огляд (реферат): Світова глобалізація, інтеграція всередині Європи та трансформаційні процеси в Україні та в інших країнах Східної Європи спричинили бурхливе зростання контактів у всіх сферах нашого життя на міжкультурному рівні. Комунікація з представниками інших культур стала частиною нашого повсякдення. Очевидність цього твердження дозволяє дати ствердну відповідь на риторичне питання про необхідність підготовки до міжкультурної комунікації. А відтак глобалізація світу висуває перед педагогами завдання підготовки дітей та молоді до життя в умовах полікультурного середовища, починаючи з початкової школи. Молоде покоління сучасних держав освоює культурно-освітні цінності в поліетнічному культурному середовищі, в якому представлені домінуюча культура та різні мікрокультури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2991
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.