Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3014
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гайдай, Наталія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-23T13:02:07Z | - |
dc.date.available | 2020-04-23T13:02:07Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Гайдай Н. М. Оцінка чи бали: аналіз досвіду. / Гайдай Н. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. - Чернігів: ЧНПУ, 2017. - Вип. 148. - С. 40 – 42 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3014 | - |
dc.description.abstract | Зміна способу оцінювання у вишах створила умови для більш точного та об’єктивного виміру успішності студентів і мотивації їх до систематичної навчальної діяльності. Водночас викладачі зіткнулися і з деякими проблемами, вирішення яких пов’язано з необхідністю ґрунтовного організаційно-методичного забезпечення навчального процесу. Ця стаття має на меті розкрити переваги оцінювання студентів за рейтинговою системою, розглянути основні особливості розподілу балів і сформулювати деякі практичні поради. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | оцінювання | en_US |
dc.subject | бали | en_US |
dc.subject | рейтингова система | en_US |
dc.subject | переваги | en_US |
dc.title | Оцінка чи бали: аналіз досвіду | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гайдай-ОЦIНКА_ЧИ_БАЛИ__АНАЛIЗ_ДОСВIДУ.pdf | 441.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.