Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдай, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-23T13:02:07Z-
dc.date.available2020-04-23T13:02:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГайдай Н. М. Оцінка чи бали: аналіз досвіду. / Гайдай Н. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. - Чернігів: ЧНПУ, 2017. - Вип. 148. - С. 40 – 42en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3014-
dc.description.abstractЗміна способу оцінювання у вишах створила умови для більш точного та об’єктивного виміру успішності студентів і мотивації їх до систематичної навчальної діяльності. Водночас викладачі зіткнулися і з деякими проблемами, вирішення яких пов’язано з необхідністю ґрунтовного організаційно-методичного забезпечення навчального процесу. Ця стаття має на меті розкрити переваги оцінювання студентів за рейтинговою системою, розглянути основні особливості розподілу балів і сформулювати деякі практичні поради.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectбалиen_US
dc.subjectрейтингова системаen_US
dc.subjectперевагиen_US
dc.titleОцінка чи бали: аналіз досвідуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гайдай-ОЦIНКА_ЧИ_БАЛИ__АНАЛIЗ_ДОСВIДУ.pdf441.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.