Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3025
Назва: | Аналіз результатів анкетування студентів – майбутніх учителів англійської мови І курсу філологічного факультету Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка |
Автори: | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | аналіз анкетування підготовка вчителя англійської мови особистість якості особистості розвиток особистості |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Смоліна С. В. Аналіз результатів анкетування студентів – майбутніх учителів англійської мови І курсу філологічного факультету Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка / Смоліна С. В. // Вісник національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. – Чернігів: НУЧК, 2018. - Вип. 157. – С. 134-138 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено підготовку, хід та результати наукового педагогічного опитування у формі письмового анонімного анкетування. Дослідження розкриває сучасний стан усвідомлення студентами – майбутніми учителями англійської мови поняття «особистість» і якостей особистості. Узагальнено емпіричні дані щодо особистостей-орієнтирів для студентів, особистостей-антиподів; якостей особистості, яких студенти хотіли б набути чи позбутися, шляхів розвитку особистості. Опитування дозволило діагностувати стан проблеми, намітити шляхи її вирішення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3025 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.