Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-23T14:13:15Z-
dc.date.available2020-04-23T14:13:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСмоліна С. В. Етапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 131. С. 141-143.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3026-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється питання розвитку рефлексивних умінь як складової професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Аналізується поняття "рефлексія" в контексті підготовки майбутніх учителів. Розглядаються компоненти рефлексивної діяльності. Виокремлюються етапи розвитку рефлексивних умінь. Окреслюються цілі подальших розвідок у названому питанні.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectрефлексивні умінняen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутні вчителі англійської мовиen_US
dc.titleЕтапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.