Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3069
Назва: | Концептуально-теоретичні засади підготовки сучасного вчителя іноземної мови |
Автори: | Грицик, Надія Володимирівна |
Ключові слова: | культурологічна компетенція культурологічна компетенція вчителя іноземної мови модель формування культурологічної компетенції педагогічні умови |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. статей |
Бібліографічний опис: | Грицик Н. В. Концептуально-теоретичні засади підготовки сучасного вчителя іноземної мови. Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. статей. Ялта : РВВ КГУ, 2012. Вип. 35. Ч. 2. С. 252–260. |
Серія/номер: | Педагогіка та психологія; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі формування культурологічної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. З’ясовано стан розробленості проблеми в педагогічній теорії та практиці, визначено структуру та зміст культурологічної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. У процесі дослідження розроблено, теоретично обґрунтовано модель формування культурологічної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. Доведено, що ефективність спроектованої моделі формування досліджуваної властивості у студентів мовних спеціальностей зумовлена реалізацією низки педагогічних умов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3069 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуально-теоретичні засади підготовки сучасного вчителя іноземної мови.pdf | 696.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.