Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицик, Надія Володимирівна-
dc.contributor.authorАрищенко-Насіка, О. Г.-
dc.date.accessioned2020-04-24T10:51:31Z-
dc.date.available2020-04-24T10:51:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГрицик Н. В., Арищенко-Насіка О. Г. Національно-культурний компонент навчання іноземної мови та засоби його реалізації. Компетентнісна парадигма розвитку мовної освіти у середній і вищій школах: сучасні виклики : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Чернігів, 22 – 23 лют. 2013 р. / за ред. канд. пед. наук, доцента В. П. Іванишиної. Чернігів: Черніг. держ. технол. ун-т, 2013. С. 48 – 53.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3079-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню включення національно- культурного компоненту в процес вивчення іноземної мови. Автори статті наголошують, що формування культурологічної компетенції – це процес оволодіння широким колом інформації з культурознавчих тем з рідної та іноземних мов.en_US
dc.publisherКомпетентнісна парадигма розвитку мовної освіти у середній і вищій школах: сучасні виклики : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectнаціонально-культурний компонентen_US
dc.subjectкультурологічна компетенціяen_US
dc.subjectкомпетенція майбутнього вчителя іноземної мовиen_US
dc.titleНаціонально-культурний компонент навчання іноземної мови та засоби його реалізаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.