Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДедович, Валентин Миколайович-
dc.contributor.authorСавченко, Віталій Федорович-
dc.date.accessioned2020-04-24T17:13:25Z-
dc.date.available2020-04-24T17:13:25Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДедович В.М. Савченко В.Ф. Комунікативні технології та інтеграція в процесі навчання фізики учнів у класах природничого профілю. Освітнє середовище як методична проблема : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 верес. 2006 р. Херсон, 2006. С. 26-27. (0,09 друк. арк.)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3119-
dc.description.abstractПерехід української школи на профільне навчання зустрічається з рядом труднощів, з яких, на нашу думку, основними є дві. Перша – школа традиційно орієнтується на засвоєння учнями суми знань і умінь з певних предметів. Світова є шкільна практика в останні десятиліття бачить своє завдання у впровадженні у школу комунікативних технологій. Комунікативні технології зараз стають навіть важливішими за здобуті знання.en_US
dc.publisherОсвітнє середовище як методична проблема : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectфізикаen_US
dc.subjectприродничий профільen_US
dc.subjectкомунікативні технологіїen_US
dc.titleКомунікативні технології та інтеграція в процесі навчання фізики учнів у класах природничого профілюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.