Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошель, Віталій Миколайович-
dc.contributor.authorСоболь, Катерина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-27T14:26:05Z-
dc.date.available2020-04-27T14:26:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКошель В. М., Соболь К. М. Особливості формування освітньо-розвивального середовища в дошкільних навчальних закладах. Український психолого-педагогічний збірник : наук. журнал. Львів, 2017. №10 (10). С. 104-108.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3177-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано питання побудови освітньо-розвивального середовища в групах дітей дошкільного віку, умови та особливості організації освітньо-розвивального середовища в дошкільних навчальних закладах; визначено принципи формування освітньо-розвивального середовища в дошкільних навчальних закладах, висвітлено деякі умови процесу формування освітньо-розвивального середовища і забезпечення його результативності; обґрунтовано можливості цілеспрямованого формування освітньорозвивального середовища сучасних дошкільних навчальних закладів.en_US
dc.publisherУкраїнський психолого-педагогічний збірник : наук. журналen_US
dc.subjectсередовищеen_US
dc.subjectосвітньо-розвивальне середовищеen_US
dc.subjectпринципи дошкільний навчальний закладen_US
dc.subjectвихователь дітей дошкільного вікуen_US
dc.titleОсобливості формування освітньо-розвивального середовища в дошкільних навчальних закладахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.