Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошель, Віталій Миколайович-
dc.contributor.authorКолянова, В. А.-
dc.contributor.authorОвчиннікова, Н. В.-
dc.contributor.authorТополь, Євгенія Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-04-27T14:37:00Z-
dc.date.available2020-04-27T14:37:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКошель В. М., Колянова В. А., Овчиннікова Н. В., Тополь Є. В. Формування здоров’язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку. Український психолого-педагогічний збірник : наук. журнал. Львів, 2017. №12 (12). С. 42-46.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3179-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Проаналізовано різні підходи до формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Представлено класифікацію існуючих здоров’язбережувальних технологій. Визначено деякі шляхи та засоби формування здоров’язбережувальних технологій. Запропоновно реалізацію здоров’збережувальних технологій у закладі дошкільної освіти.en_US
dc.publisherУкраїнський психолого-педагогічний збірник : наук. журналen_US
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.titleФормування здоров’язбережувальної компетентності в дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.