Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3196
Назва: | Теоретико-методичні основи використання засобів українського фольклору в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Корнєва, А. О. |
Ключові слова: | фізична культура особистості діти молодшого шкільного віку український фольклор фольклор Чернігово-Сіверщини |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | SWorldJournal |
Бібліографічний опис: | Корнєва А. О. Теоретико-методичні основи використання засобів українського фольклору в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. SWorldJournal No2 Issue №2 Part 3 Vol.2 October 2019 P. 25-30. DOI: 10.30888/2410-6615.2019-02-03-072 (index copernicus) |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито потенціал фольклору у формуванні й розвитку особистості. Проаналізовано види українського фольклору й охарактеризовано особливості його використання в освітньому процесі. Представлено методичні підходи використання українського фольклору (музично-пісенний, хореографічний, усна народна творчість (міфи, легенди, казки, малі фольклорні жанри (прислів’я, приказки, примовки, загадки, лічилки) та інше) в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку загалом і, зокрема видів фольклору Чернігово-Сіверщини. Обґрунтовано його роль в урізноманітненні освітнього процесу шляхом знаходження нових форм розвитку рухово-пізнавальної ініціативи дітей в уроці фізичної культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3196 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико-методичні основи використання засобів українського фольклору в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку.pdf | 8.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.