Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДедович, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-27T16:38:44Z-
dc.date.available2020-04-27T16:38:44Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДедович В.М. Еволюція змісту основ гідро- та аеростатики в підручниках фізики ХХ століття. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів, 2010. Вип. 77. С. 72-75.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам змісту шкільного підручника фізики.Обгрунтовується думка, що при написанні сучасних підручників потрібно використовувати досвід авторів підручників минулих років. Особливо в плані активізації пізнавальної діяльності учнів та більшого викорстання історичної та технічної інформації.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпідручник з фізикиen_US
dc.subjectактивізація пізнавальної діяльності учнівen_US
dc.subjectісторична інформаціяen_US
dc.subjectтехнічна інформаціяen_US
dc.titleЕволюція змісту основ гідро- та аеростатики в підручниках фізики ХХ століттяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.