Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3217
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боровик, Анатолій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-27T17:32:25Z | - |
dc.date.available | 2020-04-27T17:32:25Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Боровик А.М. З історіографії проблем українізації загальноосвітніх шкіл 1914-1920 рр. // Збірнику наукових праць Ніжинського університету / Література та культура Полісся. – Ніжин, 2002. – Вип. 21. С. 312 - 315. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3217 | - |
dc.description.abstract | Питання українізації та формування національної системи освіти у 1914-1920 рр приваблювали значне коло дослідників вітчизняної історії Наукові роботи з цих питань, виходячи з проблемно-хронололчного підходу, умовно можна поділити на три періоди 1) 1917- 1920 рр , 2) 1921- і до кінця 80-х рота XX століття, 3) з кінця 80-х. років - до наших днів. Проте у вітчизняній історіографії за цей час існувало дві історіографічні школи - національно-демократична та радянська. Позиції національно-демократичноі історіографії були започатковані на першому етапі вивчення і продовжені на останньому. | en_US |
dc.publisher | Збірнику наукових праць Ніжинського університету | en_US |
dc.subject | історіографія | en_US |
dc.subject | українізація загальноосвітніх шкіл | en_US |
dc.subject | історіографічні школи | en_US |
dc.title | З історіографії проблем українізації загальноосвітніх шкіл 1914-1920 рр. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
З історіографії проблем українізації загальноосвітніх шкіл 1914-1920 рр..pdf | 387.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.