Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3219
Назва: Реорганізація управління освітніми закладами як один із кроків на шляху українізації шкіл за Центральної Ради
Автори: Боровик, Анатолій Миколайович
Ключові слова: управління освітніми закладами
українізація шкіл
Центральна Рада
реформування шкільної справи
Дата публікації: 2005
Видавництво: Збірнику наукових праць Ніжинського університету
Бібліографічний опис: Боровик А.М. Реорганізація управління освітніми закладами як один із кроків на шляху українізації шкіл за Центральної Ради // Збірнику наукових праць Ніжинського університету / Література та культура Полісся. – Ніжин, 2005. – Вип. 30. - С. 111 - 116.
Короткий огляд (реферат): Період бурхливого національного відродження, який переживала Украї-на після повалення царизму, привів до значних змін в освітній галузі. На першому місці у шкільній реформі постала проблема українізації. Процес українізації передбачав перш за все перехід шкіл на українську мову викла-дання, введення до навчальних планів українознавчих дисциплін, створення мережі українських шкіл різних рівнів, підготовку української навчальної літератури та проведення інших організаційних заходів. Проте одним із важливих напрямків українізації була реорганізація структур, що управляли освітніми закладами. Саме введення інституту освітніх комісарів, які сприя-ли б справі українізації шкіл, а також ліквідація шкільних округ, що стояли на перешкоді цій справі, стали для Генерального секретаріату головними напрямками у реформуванні освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3219
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.