Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисов, Олексій Олександрович-
dc.date.accessioned2020-04-28T11:08:31Z-
dc.date.available2020-04-28T11:08:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорисов О.О. Комунікативний вплив в аналоговій комунікації (на прикладі британської та української лінгвокультур). Релігія. Філософія. Культура : зб. наук. пр. / відп. ред. М.Б. Богун. Чернігів : ЧНПУ, 2016. С. 198–203.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню невербальних повідомлень як необхідної складової етнічної міжособової комунікації, які є індикаторами емоційних станів та показниками різноманітних стосунків людини з навколишнім світом. Виявлено, що засоби невербальної комунікації вступають з вербальними у відносини кількісної або якісної компліментарності. Вияв впливу як статусно-рольового домінування є цілою системою універсальних поведінкових реакцій, яку можна класифіку-вати відповідно до просодико-фонаційних, кінесичних, проксемічних груп засобів, вияв яких варіюється у британській та українській комунікації.en_US
dc.publisherРелігія. Філософія. Культура : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectневербалікаen_US
dc.subjectпросодико-фонаційніen_US
dc.subjectкінесичніen_US
dc.subjectпроксемічні групи невербальних засобівen_US
dc.titleКомунікативний вплив в аналоговій комунікації (на прикладі британської та української лінгвокультур)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.