Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3248
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панзига, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-28T13:19:58Z | - |
dc.date.available | 2020-04-28T13:19:58Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II(9), Issue: 19, 2014 – 160 р. – P. 102 – 106 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3248 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається явище трилінгвізму, в умовах якого відбувається оволодіння німецькою мовою після англійської. Аналізується взаємодія контактуючих мов: рідної та двох іноземних. Описується вплив інтерференції та трансферу на формування рецептивних мовних компетентностей другої іноземної мови. | en_US |
dc.subject | трилінгвізм | en_US |
dc.subject | рідна мова | en_US |
dc.subject | перша іноземна мова | en_US |
dc.subject | друга іноземна мова | en_US |
dc.subject | взаємодія | en_US |
dc.subject | трансфер | en_US |
dc.subject | інтерференція | en_US |
dc.title | Трилінгвізм як одна із умов формування рецептивних мовних компететностей при оволодінні другою іноземною мовою | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2._Панзига_О.М.pdf | 628.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.