Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3248
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанзига, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-28T13:19:58Z-
dc.date.available2020-04-28T13:19:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationScience and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II(9), Issue: 19, 2014 – 160 р. – P. 102 – 106en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3248-
dc.description.abstractВ статті розглядається явище трилінгвізму, в умовах якого відбувається оволодіння німецькою мовою після англійської. Аналізується взаємодія контактуючих мов: рідної та двох іноземних. Описується вплив інтерференції та трансферу на формування рецептивних мовних компетентностей другої іноземної мови.en_US
dc.subjectтрилінгвізмen_US
dc.subjectрідна моваen_US
dc.subjectперша іноземна моваen_US
dc.subjectдруга іноземна моваen_US
dc.subjectвзаємодіяen_US
dc.subjectтрансферen_US
dc.subjectінтерференціяen_US
dc.titleТрилінгвізм як одна із умов формування рецептивних мовних компететностей при оволодінні другою іноземною мовоюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2._Панзига_О.М.pdf628.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.