Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3302
Назва: | Екопсихологічний підхід до створення інклюзивного середовища у закладі вищої освіти |
Автори: | Шлімакова, Ірина Іванівна Борець, Юлія |
Ключові слова: | інклюзивне середовище екопсихологічний підхід особливі освітні потреби інклюзія |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Шлімакова І.І., Борець Ю.В. Екопсихологічний підхід до створення інклюзивного середовища у закладі вищої освіти / І.І. Шлімакова, Ю.В. Борець .Дев’яті сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції (30 листопада 2018 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О.Ю. Дроздова, І.І. Шлімакової. – / Чернігів, НУ «ЧК» імені Т.Г. Шевченка, 2019. – С. 375-379. |
Короткий огляд (реферат): | До числа національних пріоритетів сучасності входить питання розв’язання проблеми навчання і соціального розвитку дітей та молодих людей, з особливими освітніми потребами, що, безумовно, потребує модернізації сучасного освітнього простору. Успішне інклюзивне середовище може бути створене у контексті екопсихологічного підходу. У роботі представлені результати дослідження обізнаності студентської молоді щодо інклюзивної освіти, вивченні ставлення студентів до проблем людей з особливими потребами, а також у виявлені готовності майбутніх психологів навчатись в умовах інклюзивного середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3302 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Екопсихологічний підхід до створення інклюзивного середовища у закладі вищої освіти .pdf | 212.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.