Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335
Назва: | Професіографічне дослідження як засіб формування професійної спрямованості учнів на сільськогосподарські професії |
Автори: | Люлька, Василь Степанович |
Ключові слова: | професіографічне дослідження професійне самовизначення учнів 8-9 класів характеристика професії характер праці |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | Проблеми трудової і професійної підготовки: Наук.-метод. збірник |
Бібліографічний опис: | Люлька В.С. Професіографічне дослідження як засіб формування професійної спрямованості учнів на сільськогосподарські професії / Люлька В.С. // Проблеми трудової і професійної підготовки: Наук.-метод. зб. – Слов’янськ: СДПІ, 2002. – Вип. 6. – С. 137-143. |
Короткий огляд (реферат): | У ході нашого експериментального дослідження було перевірено вплив професіографічного дослідження, як одного з факторів, на професійне самовизначення учнів 8-9 класів на сферу сільськогосподарського виробництва. Основним завданням професіографічного дослідження професій сільськогосподарського профілю, зокрема фермера, у нашому експерименті був самостійний пошук інформації про складові фермерського господарювання, що включав знання, уміння, навички та професійно важливі якості багатьох спеціальностей сфери сільськогосподарського виробництва: механізатора, агронома, зоотехніка та інших. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Професіографічне дослідження як засіб формування професійної спрямованості учнів на сільськогосподарські професії.pdf | 340.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.