Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3358
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Люлька, Василь Степанович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-29T18:15:21Z | - |
dc.date.available | 2020-04-29T18:15:21Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Люлька В.С. Структурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії / Люлька В.С. // Наукові записки Тернопільського державного педуніверситету. Серія: Педагогіка. – № 3. – Тернопіль, 2002. – С.63-68 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3358 | - |
dc.description.abstract | Термiн "спрямованiсть особистостi" є iманентним для фiлософiї, соцiологiї, психологiї та педагогiки. В контекстi педагогiчної науки проблема професійної спрямованостi полягає у визначеннi шляхiв та засобiв її формування. | en_US |
dc.publisher | Наукові записки Тернопільського державного педуніверситету | en_US |
dc.subject | спрямованiсть особистостi | en_US |
dc.subject | професійна спрямованість | en_US |
dc.subject | старшокласники | en_US |
dc.subject | сільськогосподарські професії | en_US |
dc.title | Структурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Структурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії.pdf | 173.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.