Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюлька, Василь Степанович-
dc.date.accessioned2020-04-29T18:15:21Z-
dc.date.available2020-04-29T18:15:21Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЛюлька В.С. Структурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії / Люлька В.С. // Наукові записки Тернопільського державного педуніверситету. Серія: Педагогіка. – № 3. – Тернопіль, 2002. – С.63-68en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3358-
dc.description.abstractТермiн "спрямованiсть особистостi" є iманентним для фiлософiї, соцiологiї, психологiї та педагогiки. В контекстi педагогiчної науки проблема професійної спрямованостi полягає у визначеннi шляхiв та засобiв її формування.en_US
dc.publisherНаукові записки Тернопільського державного педуніверситетуen_US
dc.subjectспрямованiсть особистостien_US
dc.subjectпрофесійна спрямованістьen_US
dc.subjectстаршокласникиen_US
dc.subjectсільськогосподарські професіїen_US
dc.titleСтруктурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.