Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПікун, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-30T09:51:00Z-
dc.date.available2020-04-30T09:51:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПікун Л.В. Варіації літературної гри набутками роману М.Шеллі «Франкенштейн» у постмодерній літературі. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2011. Вип. 92. С. 227-229.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3374-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню декількох варіантів літературної дзеркальної гри творчим спадком роману М.Шеллі “Франкенштейн”. Явище літературної дзеркальної гри розглядається у романах Б.Олдіса «Звільнений Франкенштейн», Д.Кунца та Е.Гормана «Франкенштейн: Місто ночі» і Д.Кунца «Франкенштейн: Загублені душі» на рівні літературно-критичного осмислення творів; художнього відтворення образів і концепцій роману “Франкенштейн”; використання образів роману М.Шеллі для осмислення злободенних проблем сьогодення.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectлітературна граen_US
dc.subjectавторen_US
dc.subjectчитачen_US
dc.subjectтвірen_US
dc.subjectпродуктивна уяваen_US
dc.subjectінтелектуальна здогадкаen_US
dc.titleВаріації літературної гри набутками роману М.Шеллі «Франкенштейн» у постмодерній літературіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.