Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3393
Назва: | Критерії класифікації вправ для формування рецептивної мовної компетентності з другої іноземної (німецької) мови |
Автори: | Панзига, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | мовна компетентність класифікація критерії реептивні види мовленнєвої діяльності |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Ніжин |
Бібліографічний опис: | Матеріали міжнародного науково-практичного семінару «Проектна діяльність як інструмент дослідження, навчання та інновацій». – Видавець ПП Лисенко М.М., 2016. – С. 82-84; |
Короткий огляд (реферат): | В роботі запропонована класифікація вправ, які направлені на формування мовної компетентності у аудіюванні і читанні, визначені критерії для різних видів вправ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3393 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11._Панзига_О.М.pdf | 461.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.