Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.contributor.authorАнаньєва, А. В.-
dc.date.accessioned2020-05-01T13:14:51Z-
dc.date.available2020-05-01T13:14:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМіненок А. О., Скорик Т. В., Ананьєва А. В. Роль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : НУЧК, 2019. Вип. 4 (160). С. 88-95.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3444-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність застосування компетентнісно-орієнтованого підходу як методологічної основи дослідження проблеми формування екологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи та методики формування екологічної компетентності учнів початкової школи. У результаті аналізу останніх досліджень і публікацій з’ясовано, що основна ідея нової української школи і нового стандарту початкової освіти полягає у тому, що вимоги до обов’язкових результатів навчання визначаються з урахуванням компетентнісного підходу, а саме компетентності у галузі природничих наук та екологічної компетентності.en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectспостереженняen_US
dc.subjectекскурсіїen_US
dc.subjectнаукова компетентністьen_US
dc.titleРоль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.