Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3455
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дерев'янко, Світлана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-01T14:24:57Z | - |
dc.date.available | 2020-05-01T14:24:57Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Деревянко С. П. Теоретико методологічні аспекти цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту. Науковий Вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки : [зб. наук. праць]. / Херсонський державний університет. Херсон: ХДУ, 2015. Вип. 1. С. 23-26. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3455 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто характерні особливості цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту як здатності до розуміння та управління емоціями. Автором статті показано відмінності в системних характеристиках (ціль, об'єкт, характер впливу) тренінгів розвитку емоційного інтелекту психоаналітичної, гуманістичної, поведінкової, когнітивної спрямованості. | en_US |
dc.publisher | Науковий Вісник Херсонського державного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Психологічні науки; | - |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | цілеспрямований розвиток емоційного інтелекту | en_US |
dc.title | Теоретико методологічні аспекти цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико методологічні аспекти цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту.pdf | 467.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.