Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3497
Назва: | Формування рефлексивної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі опанування теорії та методики виховання |
Автори: | Притулик, Наталія Валеріївна |
Ключові слова: | рефлексія рефлексивна компетентність самопізнання фахова підготовка вчителів початкових класів теорія та методика виховання |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : зб. наук. пр. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету |
Бібліографічний опис: | Притулик Н.В. Формування рефлексивної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі опанування теорії та методики виховання. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : зб. наук. пр. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне, 2015. Т. 1. С. 342-349. |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізується проблема формування здатності майбутніх педагогів до самопізнання, розкриваються шляхи вироблення їх рефлексивної компетентності, наведено досвід організації рефлексивної діяльності студентів – майбутніх учителів початкових класів у процесі опанування теорії та методики виховання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3497 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування рефлексивної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі опанування теорії та методики виховання.pdf | 130.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.