Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3497
Назва: Формування рефлексивної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі опанування теорії та методики виховання
Автори: Притулик, Наталія Валеріївна
Ключові слова: рефлексія
рефлексивна компетентність
самопізнання
фахова підготовка вчителів початкових класів
теорія та методика виховання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : зб. наук. пр. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету
Бібліографічний опис: Притулик Н.В. Формування рефлексивної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі опанування теорії та методики виховання. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : зб. наук. пр. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне, 2015. Т. 1. С. 342-349.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізується проблема формування здатності майбутніх педагогів до самопізнання, розкриваються шляхи вироблення їх рефлексивної компетентності, наведено досвід організації рефлексивної діяльності студентів – майбутніх учителів початкових класів у процесі опанування теорії та методики виховання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3497
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.