Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3533
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потоцька, Світлана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-04T13:21:41Z | - |
dc.date.available | 2020-05-04T13:21:41Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Потоцька С.О. Екскурсії в парки та лісопарки як складові елементи окремих тем розділу "Рослини" шкільного курсу біології. Сучасні проблеми біології, екології та хімії: мат-ли Міжнародн. наук.-практ. конф. Присвяченої 20-річчю біологічного факультету ЗНУ (29 березня – 1 квітня 2007 р.). Запоріжжя, 2007. Ч.2. С. 623 –626. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3533 | - |
dc.description.abstract | Паркові і лісопаркові території та насадження можуть досить ефективно бути використані в шкільному курсі біології під час вивчення розділу „Рослини" і можуть бути ефективними під час організації роботи гуртків юних ботаніків, юних дендрологів, юних фенологів. В якості прикладу наводено фрагменти з екскурсійного заняття з теми „Будова і розвиток бруньок і пагонів”. | en_US |
dc.publisher | Сучасні проблеми біології, екології та хімії: мат-ли Міжнародн. наук.-практ. конф. | en_US |
dc.subject | екскурсії | en_US |
dc.subject | парки | en_US |
dc.subject | лісопарки | en_US |
dc.subject | рослини | en_US |
dc.subject | шкільний курс біології | en_US |
dc.title | Екскурсії в парки та лісопарки як складові елементи окремих тем розділу "Рослини" шкільного курсу біології | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Екскурсії в парки та лісопарки як складові елементи окремих тем розділу Рослини шкільного курсу біології.pdf | 407.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.