Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДженджеро, Оксана Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-05-04T16:15:47Z-
dc.date.available2020-05-04T16:15:47Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationДженджеро О. Л. Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників. Українська мова і література в школі. 2005. №5. С. 9–11en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3550-
dc.description.abstractУ сфері загальнонаукового знання мовлення традиційно розглядається в якості однієї з глобальних, вузлових проблем. Уже в античні часи зацікавленість цією проблемою стала причиною виникнення античної риторики, яка була орієнтована на усне слово. Тогочасна риторична система поєднувала мистецтва правильно говорити і правильно мислити й була спрямована на загальну освіченість мовця. Риторичні рекомендації орієнтувалися на цілісний комунікативний процес: враховувались інтелектуальні позиції партнерів у діалозі, готовність до сприймання (співчуття, упередженість), розглядалися моменти, що діють не лише на розум, а й на емоції слухачів.en_US
dc.publisherУкраїнська мова і література в школіen_US
dc.subjectпсихологіяen_US
dc.subjectмовленняen_US
dc.subjectстаршокласникиen_US
dc.titleПсихологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників.pdf311.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.