Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3550
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дженджеро, Оксана Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-04T16:15:47Z | - |
dc.date.available | 2020-05-04T16:15:47Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Дженджеро О. Л. Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників. Українська мова і література в школі. 2005. №5. С. 9–11 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3550 | - |
dc.description.abstract | У сфері загальнонаукового знання мовлення традиційно розглядається в якості однієї з глобальних, вузлових проблем. Уже в античні часи зацікавленість цією проблемою стала причиною виникнення античної риторики, яка була орієнтована на усне слово. Тогочасна риторична система поєднувала мистецтва правильно говорити і правильно мислити й була спрямована на загальну освіченість мовця. Риторичні рекомендації орієнтувалися на цілісний комунікативний процес: враховувались інтелектуальні позиції партнерів у діалозі, готовність до сприймання (співчуття, упередженість), розглядалися моменти, що діють не лише на розум, а й на емоції слухачів. | en_US |
dc.publisher | Українська мова і література в школі | en_US |
dc.subject | психологія | en_US |
dc.subject | мовлення | en_US |
dc.subject | старшокласники | en_US |
dc.title | Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників.pdf | 311.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.