Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorЗавацький, С. В.-
dc.contributor.authorСиченков, Володимир Петрович-
dc.date.accessioned2020-05-05T12:22:18Z-
dc.date.available2020-05-05T12:22:18Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationЗавацька Л. М., Завацький С. В., Сиченков В. П. Проблеми формування психологічної готовності до педагогічної діяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін. Київ – Вінниця, 2000. С. 353-354.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3570-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовані проблеми формування психологічної готовності студентів вищих навчальних закладів до педагогічної діяльності. З’ясовано, що сформована психологічна готовність є фундаментальною умовою ефективності і надійності діяльності фахівця. Вона допомагає людині виконувати свої професійні обов’язки, ефективно і вірно застосовувати знання, особистісні якості, зберігати емоційно-вольову стійкість при появі непередбачених перешкод і ситуацій.en_US
dc.publisherСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectпсихологічна готовністьen_US
dc.subjectефективність діяльностіen_US
dc.titleПроблеми формування психологічної готовності до педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.