Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-05T16:43:53Z-
dc.date.available2020-05-05T16:43:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗавацька Л.М. Формування соціально-педагогічної компетентності сім'ї як одне із завдань педагогічного патронажу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2012. Вип. 104. С. 120 -124.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3604-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані завдання педагогічного патронажу щодо формування соціально-педагогічної компетентності сім'ї у процесі виконання нею виховної функції. Компетентність батьків у вихованні своїх дітей сприяє розвитку сприятливого психолого-педагогічного клімату сім’ї та її повноцінному функціонуванню у змінюваних життєвих ситуаціях.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсім’яen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна компетентністьen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectвиховна функціяen_US
dc.subjectпедагогічний патронажen_US
dc.subjectпедагогічна культураen_US
dc.titleФормування соціально-педагогічної компетентності сім'ї як одне із завдань педагогічного патронажуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.