Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошель, Анна Павлівна-
dc.contributor.authorЯрошенко, Євгенія Олександрівна-
dc.contributor.authorЛашко, Анастасія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-06T10:11:48Z-
dc.date.available2020-05-06T10:11:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКошель А. П., Ярошенко Є. О., Лашко А. В. До проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Polish science journal Warsaw: Sp. z o. o. «iScience» (ISSUE 6(15), 2019. Part 2. Р. 94-99.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3638-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність діяльнісного, інтегративного, інтерактивного та компетентнісного підходів до підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Акцентовано увагу на значенні діяльнісного та інтегративного підходів у навчанні майбутніх фахівців. Обґрунтовано впровадження інтерактивного навчання як умови реалізації інтерактивного підходу в закладах вищої освіти.en_US
dc.publisherPolish science journal Warsawen_US
dc.subjectпідхідen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectінтегративний підхідen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.titleДо проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.