Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошель, Анна Павлівна-
dc.date.accessioned2020-05-06T13:42:04Z-
dc.date.available2020-05-06T13:42:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКошель А. П. Формування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку. Наука та інновації – 2019: теорія, методологія та практика : матер. міжнар. наук. конф. Запоріжжя, 2019. Т.3. С. 153 – 155.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3652-
dc.description.abstractУ роботі наголошується, що одним із головних завдань дошкільних навчальних закладів є створення умов для формування і зміцнення здоров’я дітей, що останніми роками значно погіршилось. Зазначено, що на етапі дошкільного дитинства пріоритетними є завдання виховання у дітей позитивної мотивації на здоров’я, орієнтації їх інтересів на культуру здорового способу життя. Зроблено аналіз літератури та досвіду роботи різних фахівців ЗДО дозволили виявити умови формування позитивної мотивації до здорового способу життя у дошкільників. Наголошується на важливості спільної роботи колективу ЗДО і батьків у формуванні культури здорового способу життя.en_US
dc.publisherНаука та інновації – 2019: теорія, методологія та практика : матер. міжнар. наук. конф.en_US
dc.subjectкультура здорового способу життяen_US
dc.subjectпозитивна мотивація до здорового способу життяen_US
dc.titleФормування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.