Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошель, Анна Павлівна-
dc.date.accessioned2020-05-06T13:47:53Z-
dc.date.available2020-05-06T13:47:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКошель А. П. Интерактивные педагогические технологии культуры здоровья в будущих воспитателей дошкольных учебных заведений. Тенденции развития психологи и педагогики : зб. ст. Уфа, 2014. С. 31 – 35.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3655-
dc.description.abstractУ статті розкрито умови оптимізації оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах, та визначено основні здоров’язбережувальні технології, основним змістом яких є засоби фізичної культури як найбільш доступні й оптимальні чинники формування і збереження здоров’я дошкільників. Обґрунтовано систему заходів, що включає взаємозв’язок і взаємодія всіх факторів освітнього середовища, спрямованих на збереження здоров’я дитини на всіх етапах його навчання і розвитку. Зроблено класифікацію здоров’язбережувальних технологій в дошкільній освіті яка визначається по домінуванню цілей і розв’язуваних задач, а також провідних засобів здоров’язбереження і здоров’язбереження педагогічного процесу в дитячому садку.en_US
dc.publisherТенденции развития психологи и педагогики : зб. ст.en_US
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.subjectоздоровчі технологіїen_US
dc.subjectдошкільний навчальний закладen_US
dc.titleИнтерактивные педагогические технологии культуры здоровья в будущих воспитателей дошкольных учебных заведенийen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.