Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3670
Назва: | Принципи реалізації функціонально-стилістичного підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу в початковій школі |
Автори: | Янко, Наталія Олексіївна Якунько, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | граматика функціональна стилістика граматико-стилістична робота функціонально-стилістичний підхід |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Молодий вчений : наук. журнал |
Бібліографічний опис: | Янко Н. О., Якунько О. В. Принципи реалізації функціонально-стилістичного підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу в початковій школі. Молодий вчений : наук. журнал. 2018. № 2.1 (54.1), лютий. С. 149–153. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної лінгводидактики – формуванню комунікативної компетентності молодших школярів у процесі вивчення граматичного матеріалу на функціонально-стилістичній основі. З’ясовано сутність поняття «функціонально-стилістичний підхід», теоретично обґрунтовано важливість його впровадження на уроках української мови в початкових класах. Проаналізовано принципи реалізації підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу молодшими школярами. Визначено, що ефективність граматико-стилістичної роботи забезпечується дотриманням загальнодидактичних і лінгводидактичних принципів навчання. Серед основних загальнодидактичних принципів необхідно враховувати такі: науковості й доступності, систематичності й послідовності, забезпечення мотивації навчання, наочності, індивідуалізації та диференціації, наступності й перспективності, використання міжпредметних зв’язків. Пріоритетне значення в процесі вивчення граматики на функціонально-стилістичних засадах мають лінгводидактичні принципи: взаємозв’язку навчання мови і розвитку мовлення, єдності розвитку мовлення й мислення, комунікативної спрямованості навчання мови, функціонально-стилістичної диференціації мовлення, розвитку дару слова і чуття мови, контекстного розгляду граматико-стилістичних засобів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3670 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи реалізації функціонально-стилістичного підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу в початковій школі.pdf | 185.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.