Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3678
Назва: Психологічна освіта як фактор соціалізації особистості
Автори: Скок, Микола Андрійович
Ключові слова: психологічна освіта
соціалізація особистості
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Скок М. А. Психологічна освіта як фактор соціалізації особистості. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів, 2006. Вип. 41. Т. 2. С. 139-142
Короткий огляд (реферат): ХХІ століття проголошене ЮНЕСКО «століттям освіти». Знання, інтелект, культура, всебічна освіченість, інтелігентність повинні стати пріоритетними в житті людства. Освічена людина володіє більшою кількість шляхів самоствердження, високою психологічною стійкістю. Традиційними ознаками високоосвіченої людини вважаються ерудованість, знання фундаментальних праць з тієї або іншої сфери, володіння іноземними мовами, сформованість точок зору та переконань і вміння їх відстоювати, участь у практичній діяльності, висока культура і справжня інтелігентність. Характерною особливістю сучасного стану суспільної свідомості є утвердження безперечної думки про те, що суспільству, кожній конкретній людині необхідний певний мінімальний рівень розвитку психологічної культури – психологічна грамотність, тобто певний мінімальний рівень знань людини про явища психіки, саму себе, відносини між людьми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3678
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічна освіта як фактор соціалізації особистості.pdf105.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.