Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкок, Микола Андрійович-
dc.date.accessioned2020-05-06T14:47:40Z-
dc.date.available2020-05-06T14:47:40Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСкок М. А. Особистість студента в дзеркалі протиріч процесу дорослішання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів, 2009. Вип. 74. Т. 2. С. 140-142.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3680-
dc.description.abstractОсобистість є субстанцією, що розвивається, і по мірі збільшення кількості її контактів, соціальних інститутів і груп, культур і субкультур, до яких вона належить, збільшується кількість можливостей і ролей людини. Об’єднати їх в одну цілісну структуру – центральна задача особистості. В період дорослішання ця задача представляється в контексті знаходження себе самого і усвідомлення власних можливостей та перспектив в певних соціальних умовах і ситуаціях. Традиційно цей процес розглядають як соціалізацію.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectпроцес дорослішанняen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.titleОсобистість студента в дзеркалі протиріч процесу дорослішанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.