Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3691
Назва: Роль семантики початку і кінця в репрезентації іміджу України в англомовному медіадискурсі: когнітивно-риторичний аспект
Автори: Репех, Наталія Валеріївна
Ключові слова: семантика початку і кінця
медіа-дискурс
імідж країни
когнітивна риторика
риторичні етапи текстотворення
образ-схеми
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський лінгвістичний вісник. Науково-практичний журнал
Бібліографічний опис: Репех Н. В. Роль семантики початку і кінця в репрезентації іміджу України в англомовному медіадискурсі: когнітивно-риторичний аспект / Н. В. Репех // Одеський лінгвістичний вісник. Науково-практичний журнал – Випуск 6.– Одеса: Національний університет «Одеська юридична академія», 2015. – Том 1. – С. 90-94.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена встановленню ролі номінативних засобів зі значенням початку і кінця у представленні міжнародного іміджу країни. Застосовуючи когнітивно-риторичну методику аналізу, автор пропонує таксономічну класифікацію досліджуваних одиниць та визначає специфіку конструювання ними іміджу України з урахуванням риторичних етапів текстотворення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3691
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.