Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3703| Назва: | Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір |
| Автори: | Кулик, Ірина Олександрівна |
| Ключові слова: | педагогічні умови інноваційна діяльність інтерактивне середовище трансдисциплінарний підхід |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Витоки педагогічної майстерності |
| Бібліографічний опис: | Кулик І. О. Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Витоки педагогічної майстерності. 2018. Вип. 21. С. 108-112 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті визначаються найважливіші педагогічні умови підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Визначальною педагогічною умовою формування готовності майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності є створення в навчальних закладах інтерактивного освітнього середовища: організація активної педагогічної взаємодії між викладачем та студентами, посилення ролі самостійного навчання та практичної складової професійної підготовки студентів; вивчення світового педагогічного досвіду. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3703 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір.pdf | 359,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.