Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3703
Назва: Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір
Автори: Кулик, Ірина Олександрівна
Ключові слова: педагогічні умови
інноваційна діяльність
інтерактивне середовище
трансдисциплінарний підхід
Дата публікації: 2018
Видавництво: Витоки педагогічної майстерності
Бібліографічний опис: Кулик І. О. Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Витоки педагогічної майстерності. 2018. Вип. 21. С. 108-112
Короткий огляд (реферат): У статті визначаються найважливіші педагогічні умови підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Визначальною педагогічною умовою формування готовності майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності є створення в навчальних закладах інтерактивного освітнього середовища: організація активної педагогічної взаємодії між викладачем та студентами, посилення ролі самостійного навчання та практичної складової професійної підготовки студентів; вивчення світового педагогічного досвіду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3703
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.