Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3703
Назва: | Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір |
Автори: | Кулик, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | педагогічні умови інноваційна діяльність інтерактивне середовище трансдисциплінарний підхід |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Витоки педагогічної майстерності |
Бібліографічний опис: | Кулик І. О. Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Витоки педагогічної майстерності. 2018. Вип. 21. С. 108-112 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначаються найважливіші педагогічні умови підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Визначальною педагогічною умовою формування готовності майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності є створення в навчальних закладах інтерактивного освітнього середовища: організація активної педагогічної взаємодії між викладачем та студентами, посилення ролі самостійного навчання та практичної складової професійної підготовки студентів; вивчення світового педагогічного досвіду. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3703 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір.pdf | 359.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.