Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-07T09:04:05Z-
dc.date.available2020-05-07T09:04:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКулик І. О. Педагогічні умови удосконалення професійної підготовки вчителів історії в контексті розбудови суспільства для сталого розвитку. Україна – ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць. Словаччина – Чехія, 2018. С.178 – 180.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3704-
dc.description.abstractВизначено педагогічні умови удосконалення професійної підготовки вчителів історії в контексті розбудови суспільства для сталого розвитку: створення інтерактивного середовища для ефективної педагогічної взаємодії; в змісті освіти передбачити формування системи інтегрованих знань; виховання відповідальності за сталий розвиток суспільства; зв’язок з практичною діяльністю; вивчення світового педагогічного досвіду, налагодження контактів з міжнародними організаціями, проведення спільних міжнародних заходів та проектів з проблем сталого розвитку.en_US
dc.publisherУкраїна – ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. працьen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectінтерактивне середовищеen_US
dc.subjectсталий розвитокen_US
dc.subjectактивна взаємодіяen_US
dc.subjectінтерактивні технологіїen_US
dc.titleПедагогічні умови удосконалення професійної підготовки вчителів історії в контексті розбудови суспільства для сталого розвиткуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.