Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3706
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кулик, Ірина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-07T09:09:20Z | - |
dc.date.available | 2020-05-07T09:09:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кулик І. О. Музейно-педагогічна технологія як фактор підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін до педагогічної діяльності. Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства : зб. тез ІI Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Чернігів, 11 жовт. 2019 р. Чернігів, 2019. С. 203-207 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3706 | - |
dc.description.abstract | Проблема професійної підготовки вчителів історії та суспільних дисциплін у контексті інформаційного суспільства останнім часом набуває все більшої актуальності. Пріоритети сучасної освіти полягають у наданні молодому поколінню комплексних знань про реалії та проблеми сьогодення, вихованні духовно-моральних цінностей, а також у формуванні практичних умінь та навичок. Специфіка професійної діяльності вчителя історії та суспільних дисциплін потребує залучення інноваційних ресурсів у процесі його фахової підготовки. Ми впевнені, що успіх у вирішенні сучасних проблем значною мірою залежить від ефективної підготовки майбутніх педагогів. В основі професійної підготовки майбутніх вчителів мають знаходитись інноваційні технології навчання. В країнах Європи та США музейна педагогіка активно використовується в педагогічному процесі. В Україні ця галузь педагогіки є порівняно новою та недостатньо вивченою. Проблемою є те, що під час підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін, не завжди читаються спецкурси з “Основ музейної педагогіки”, тобто, переважна більшість майбутніх фахівців не отримують необхідних знань з методики використання матеріалів музеїв для професійної діяльності. | en_US |
dc.publisher | Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства : зб. тез ІI Міжнар. наук.-практ. конф. | en_US |
dc.subject | музейно-педагогічна технологія | en_US |
dc.subject | галузь педагогіки | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі історії | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.title | Музейно-педагогічна технологія як фактор підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін до педагогічної діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Музейно-педагогічна технологія як фактор підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін до педагогічної діяльності.pdf | 507.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.