Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-07T09:09:20Z-
dc.date.available2020-05-07T09:09:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКулик І. О. Музейно-педагогічна технологія як фактор підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін до педагогічної діяльності. Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства : зб. тез ІI Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Чернігів, 11 жовт. 2019 р. Чернігів, 2019. С. 203-207en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3706-
dc.description.abstractПроблема професійної підготовки вчителів історії та суспільних дисциплін у контексті інформаційного суспільства останнім часом набуває все більшої актуальності. Пріоритети сучасної освіти полягають у наданні молодому поколінню комплексних знань про реалії та проблеми сьогодення, вихованні духовно-моральних цінностей, а також у формуванні практичних умінь та навичок. Специфіка професійної діяльності вчителя історії та суспільних дисциплін потребує залучення інноваційних ресурсів у процесі його фахової підготовки. Ми впевнені, що успіх у вирішенні сучасних проблем значною мірою залежить від ефективної підготовки майбутніх педагогів. В основі професійної підготовки майбутніх вчителів мають знаходитись інноваційні технології навчання. В країнах Європи та США музейна педагогіка активно використовується в педагогічному процесі. В Україні ця галузь педагогіки є порівняно новою та недостатньо вивченою. Проблемою є те, що під час підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін, не завжди читаються спецкурси з “Основ музейної педагогіки”, тобто, переважна більшість майбутніх фахівців не отримують необхідних знань з методики використання матеріалів музеїв для професійної діяльності.en_US
dc.publisherКонкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства : зб. тез ІI Міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectмузейно-педагогічна технологіяen_US
dc.subjectгалузь педагогікиen_US
dc.subjectмайбутні вчителі історіїen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.titleМузейно-педагогічна технологія як фактор підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін до педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.