Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3710
Назва: | Формування готовності майбутнього вчителя історії до професійної діяльності засобами музейної педагогіки у контексті трансдисциплінарного підходу |
Автори: | Кулик, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | музейна педагогіка педагогічна діяльність музейний простор вчитель історії |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс]: зб. тез І Міжнар. наук.–практ. конф |
Бібліографічний опис: | Кулик І. О. Формування готовності майбутнього вчителя історії до професійної діяльності засобами музейної педагогіки у контексті трансдисциплінарного підходу. Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс]: зб. тез І Міжнар. наук.–практ. конф., м. Чернігів, 9 листоп. 2018 р. / Чернігів. нац. технол. ун-т. Чернігів, 2018. С. 496 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах реформування вітчизняної системи освіти постає питання щодо інноваційних підходів до змісту й організації педагогічної діяльності. Важливе місце серед них посідає музейно-педагогічний підхід, що вирішує проблеми розвитку особистості в музейному просторі. Специфіка професійної діяльності вчителя історії та суспільних дисциплін потребує залучення інноваційних ресурсів у процесі його фахової підготовки. Музейна педагогіка репрезентує один із перспективних напрямів сучасної педагогічної науки. Музей має виняткові можливості впливу на розвиток і формування особистості. В музеї інформація набуває наочність, образність. Актуальним є використання потенціалу музейного середовища для формування в учнів емоційно-ціннісного ставлення до знань й розвитку творчого потенціалу. В країнах Європи та США музейна педагогіка активно використовується в педагогічному процесі. В Україні ця галузь педагогіки є порівняно новою та недостатньо вивченою. Проблемою в музейній педагогіці є те, що під час підготовки майбутніх фахівців з історії, не завжди читаються спецкурси з “Основ музейної педагогіки”, тобто, переважна більшість вчителів не отримують необхідних знань з методики використання матеріалів музеїв для навчання та виховання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3710 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.