Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3751
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркач, Наталія Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Конотоп, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-07T14:54:23Z | - |
dc.date.available | 2020-05-07T14:54:23Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Деркач Н.В., Конотоп О.С. Огляд стану розробленості проблеми навчання студентів мовних ВНЗ України емоційно-модальної англійської інтонації / Деркач Н.В., Конотоп О.С. // Мови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнітивно-дискурсивний, перекладознавчий та методичний аспекти: матеріали ІІІ-ї конференції. 21 квітня 2016 р. НТУУ «КПІ». – К. : Кафедра, 2016. – С. 161 – 163. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3751 | - |
dc.description.abstract | У сучасному суспільстві можливості новітніх засобів комунікації й активна інтеграція України до світової спільноти забезпечують сприятливі умови для міжкультурного спілкування, що має як формальний, так і неформальний характер. При цьому важливу нішу займає діалогічне мовлення, що належить до неформального (informal) або невимушеного (casual) контекстуального стилю [6, с. 70-109; 7, с. 185-191 ] і передбачає спілкування між людьми, що знаходяться в дружніх, добросусідських, родинних стосунках [2, с. 337-338]. Оскільки зазначений різновид усного мовлення позначений відсутністю жорсткого обмеження на вияв емоцій, інтонаційне оформлення висловлень комунікантіву межах цього стилю є доволі експресивним [там само, с. 343]. І хоча емоційна експресивність мовлення забезпечується взаємодією всіх мовних рівнів, саме комплекси просодичних засобів найефективніше відображають найменші відтінки емоцій і сприяють надійному й швидкому взаєморозумінню комунікантів. | en_US |
dc.publisher | Мови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнітивно-дискурсивний, перекладознавчий та методичний аспекти: матеріали ІІІ-ї конференції. | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | проблеми навчання студентів мовних ВНЗ | en_US |
dc.subject | інтонація | en_US |
dc.subject | діалогічне мовлення | en_US |
dc.title | Огляд стану розробленості проблеми навчання студентів мовних ВНЗ України емоційно-модальної англійської інтонації | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Огляд стану розробленості проблеми навчання студентів мовних ВНЗ України емоційно-модальної англійської інтонації.pdf | 2.91 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.