Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3772
Назва: | Критерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів у процесі сільськогосподарського дослідництва |
Автори: | Джевага, Григорій Васильович |
Ключові слова: | сільськогосподарське дослідництво рівень розвитку творчих здібностей критерії оцінювання |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Джевага Г.В. Критерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів у процесі сільськогосподарського дослідництва. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 76. С. 18-22. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | В статті висвітлено критерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів основної школи під час проведення сільськогосподарських досліджень та обґрунтовано введення рівнів (початковий, низький, середній та високий). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3772 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів у процесі сільськогосподарського дослідництва.pdf | 3.15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.