Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоновальчук, Марина Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-08T17:10:34Z-
dc.date.available2020-05-08T17:10:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКоновальчук М.В. Синергія формальної та неформальної освіти обдарованих студентів педагогічних ВНЗ: досвід і перспективи. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. 2016. Вип. 2. С. 109-111.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3821-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання про інтеграцію формальної та неформальної освіти при роботі з обдарованими студентами, майбутніми вчителями початкових класів, аналізується досвід і перспективи в цьому процесі.en_US
dc.publisherПедагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективиen_US
dc.subjectформальна освітаen_US
dc.subjectнеформальна освітаen_US
dc.subjectспецкурсиen_US
dc.subjectтренінг-центрen_US
dc.subjectобдаровані студентиen_US
dc.titleСинергія формальної та неформальної освіти обдарованих студентів педагогічних ВНЗ: досвід і перспективиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.