Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3822
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоновальчук, Марина Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-08T17:14:39Z-
dc.date.available2020-05-08T17:14:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоновальчук М.В. Виявлення та підтримка художньо обдарованої особистості в контексті педагогіки життєтворчості. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2013. № 7 (14). С. 72-75en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3822-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості сучасної художньої обдарованості, аналізуються проблеми її самоідентифікації, внутрішніх пошуків, творчих пріоритетів. Роблено спроби визначення шляхів її підтримки в рамках цілісного походу в освіті та педагогіці життєтворчості, визначається вирішальна роль педагога-фасилітатора в цьому процесі.en_US
dc.publisherОсвіта та розвиток обдарованої особистостіen_US
dc.subjectгуманістична парадигма освітиen_US
dc.subjectхудожньо обдарована особистістьen_US
dc.subjectфасилитация творчого розвиткуen_US
dc.subjectпедагогіка життєтворчостіen_US
dc.titleВиявлення та підтримка художньо обдарованої особистості в контексті педагогіки життєтворчостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.